Перейти до основного вмісту

Херсон - це Україна

 


Я - Українка ! Я звертаюсь до всіх людей Світу та до Організації Об’єднаних Націй !
Херсонська область знаходиться під окупацією окупаційних військ Російської Федерації!
В Херсоні я маю землю, і дім, і майно!


Тих, хто залишився на окупованій території примушують до будь-яких дій під загрозою застосування зброї!
Ніякого «референдуму», про який заявляє окупаційна адміністрація та керівництво Російської Федерації не може бути проведено та не проводиться !
Вважаю проведення російською окупаційною «владою» референдуму в Херсоні та Херсонській області не тільки окупацією частини України в результаті збройної агресії, яку засуджує весь Світ, але й спробою незаконного заволодіння моєю власністю !
Відмічаю в своєму зверненні ООН та ОБСЄ !
Вимагаю не визнавати ніякі «референдуми» в Херсоні та Херсонській області !!!
Херсон – це Україна !
Слава Україні

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Я свідок , застряглий у попелі днів... занесений на Донбас Медіа Форум

  БезТебеНіяк! На полі інформаційного бою Замість крил душа оперилася у тривогу -  чорний крук снаряду присів на чужім даху, тур ракети когось настромив на смертельні роги. Ну а я... Я свідок , застряглий у попелі днів, вдячний свідок, чий світ обваливсь, потонув, згорів. ( Альона Маляренко, херсонська письменниця, журналістка, блогер)   Хтось процитував Ліну Костенко:  «Гуманітарна аура нації». Які магічні слова… сьогодні я їх розумію як атмосферу на зібранні українських журналістів. 

Окупована природа: як знищують херсонську землю російські загарбники

"Вечірнє сонце, дякую за день, за цю потребу слова, як молитви"   (Ліна Костенко) Природа. Довкілля. Екологія. Наші степи, ліси, Олешківська пустеля, Кінбурнська коса, Дніпро, плавні, Чорне та Азовське моря, озера, насичене духмяним різнотрав'ям  повітря – все це мирне,  беззбройне, наївно  відкрите кожному. Беззахисне перед гарматами, ракетами  та градами, тендітне перед зброєю орків – нелюдей. Так само, як і мирні неозброєні  жителі Херсонщини – вони теж  беззахисні перед окупантами з автоматами навперейми. Але ж люди можуть виїхати, евакуюватись, стати біженцями або ВПО. А природа не може зійти зі свого місця – вона укорінена в нашій землі. Вона безпорадно  терпить всі знущання та тортури руссо-фашистських загарбників, вона потроху розчиняється від болю, вона безмолвно вмирає в гестапівських камерах кривавої русні. Окупанти-канібали  в Херсонській області  не задовольнялись стражданнями людей, їм мало було замордувати тисячі домашніх тварин, вони ще замучили і природу.

Христос воскрес! І війна

  Моє звернення у Великдень  Бог Отець, Бог Син, Бог Дух святий, я звертаюсь до Тебе у Великдень  з моїм найголовнішим Пасхальним проханням, молитвою, мольбою: допоможи, Господи, який воскрес, щоб хоча б один російський солдат  зрозумів людську правду  та вивів за собою  з моєї української землі всіх до єдиного окупантів, і почав прямо сьогодні.  І щоб більше не знадобився український контрнаступ, тому що вороги побіжать геть самі,  щоб вся наша земля в кордонах 1991 року була звільнена від рашистів,  і нехай  жоден захисник України більше не буде убитим, як і жоден цивільний беззбройний українець більше не загине під бомбами русофашистських загарбників.  Господь, я написала мое Обращение к русскому солдату, в котором  я обращаюсь к ним  на русском языке – к российским солдатам  всех званий и рангов. Я  - украинка, гражданка Украины, живущая в свободной стране  Украине, я русская по национальности отца – коренного сибиряка,  русская по месту рождения в городе Тюмени, русская по родно